آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

اهمیت نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

نور در خلق و خوی خانه تاثیر بسیار زیادی دارد و عدم نورپردازی مناسب باعث ایجاد حسی ناخوشایند و کسل کننده در دکوراسیون داخلی شما میگردد. نور کم در محیط باعث کوچکتر دیده شدن فضا و درک نادرستی از رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی میشود. اهمیت نورپردازی و قرار دادن انواع چراغ در دکوراسیون داخلی دقیقا به اندازه ی انتخاب رنگ ، مبلمان و دیگر متریال های دکوراسیون داخلی میباشد. اگر شما به تمامی این عوامل به یک اندازه اهمیت قائل شوید میتوانید ترکیبی بی نظیر را برای خود بوجود آورید.

نورپردازی محیط دکوراسیون داخلی

استفاده از چراغ های پرنور باعث افزایش درخشش دکوراسیون داخلی شما میگردد. شما میتوانید دکوراسیون داخلی خانه خود را با استفاده از انواع چراغ های تزئینی نورپردازی نمایید و در صورت تمایل به افزایش و کاهش نور محیط خود با توجه به موقعیتتان اقدام نمایید.

نورپردازی محدوده ای خاص در دکوراسیون داخلی

اگر نیاز دارید تا یک ویژگی خاص معماری در دکوراسیون داخلی تان را برجسته نمایید باید از نورپردازی محدوده ای استفاده نمایید. این نوع نورپردازی با را میتوانید با لامپهای هالوژن و یا چراغ های رشته ای ایجاد نمایید. به طور مثال اگر میخواهید نظر افراد را به سمت یک تابلو و یا عکس جلب نمایید این نورپردازی میتواند شما را به خواسته تان برساند.

چرا نورپردازی در دکوراسیون داخلی مهم است؟

اگر روشنایی و نورپردازی مناسب نداشته باشید نمیتوانید طراحی و معماری دکوراسیون داخلی تان را به درستی به نمایش بگذارید. همچنین با نورپردازی مناسب میتوانید نظر ها را به سمت جزئیات دکوراسیون داخلی تان همچون یک طرح دیواری و یا نقاشی دیواری و مواردی از این دست جلب نمایید در صورتی که بدون این نورپردازی چنین امری به سختی امکان پذیر است. همچنین نورپردازی میتواند از مبلمان تا دیگر امور دکوراسیون داخلی همچون کفپوش ، سقف کاذب و ... را تقویت نماید. همچنین نورپردازی میتواند تعادل را میان تمامی اجزای دکوراسیون داخلی شما ایجاد نماید که این امر به زیبا سازی بیشتر محیط شما کمک خواهد کرد.

مدیریت رنگ با استفاده از نورپردازی در دکوراسیون داخلی

یک نورپردازی خوب می تواند برای افزایش رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده شود. همچنین، نورپردازی می تواند از رنگ کلی یک اتاق اضافه یا تفریق کند. در مرحله طراحی هنگام انتخاب رنگ بسیار مهم است که رنگها را با استفاده از انواع مختلف نورپردازی آزمایش کنید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 197 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:26

تفاوت پارکت و لمینت با کفپوش پی وی سی

اگر بدنبال یک کفپوش مناسب هستید با اصطلاح هایی همچون کفپوش پی وی سی و یا کفپوش پارکت لمینت برخورد کرده اید . برای یک انتخاب مناسب باید با تمام ویژگی کفپوش های مختلف آشنایی داشته باشید و تفاوت آنها را از یکدیگر بدانید. این مطلب نیز به همین منظور نوشته شده است تا شما را با تفاوت این دونوع کفپوش آشنا نماید.

کفپوش PVC

همانطور که از نام این کفپوش پیداست، جنس آن از پی وی سی بوده که به دو صورت تولید میشود:

  1. کفپوش پی وی سی رولی : به صورت رول تولید و نصب میشود.

  2. کفپوش پی وی سی تایلی : همانند پارکت و لمینت در ابعاد مشخصی تولید و نصب میشود.

ویژگی های کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی دارای یکسری ویژگی هایی است که با هم آنها را مرور میکنیم:

ضخامت کفپوش پی وی سی از دو میلمتر تا 8 میلیمتر میباشد.
طرح های آن به صورت طرح های کفپوش پارکت و لمینت میباشد.
برای نصب کفپوش PVC باید از چسب استفاده کرد.
یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه ، اداره ، فروشگاه ، ورزشگاه و مکانهایی از این دست میباشد.

تفاوت کفپوش PVC با کفپوش چوبی (پارکت و لمینت)

لمینت از چوب فشرده شده تولید میشود ولی کفپوش پی وی سی به نوعی زیرمجموعه ی جنس های پلاستیکی قرار میگیرد.

ضخامت لمینت از 8 تا 12 میلیمتر میباشد ولی ضخامت کفپوش PVC از 2 تا 8 میلیمتر است.

امکان استفاده از فوم در زیر کفپوش پارکت و لمینت وجود دارد ولی این امکان برای کفپوش پی وی سی وجود ندارد.

کفپوش پی وی سی در برابر آب کاملا مقاوم است درحالی که کفپوش لمینت و پارکت در برابر آب بسیار آسیب پذیر هستند.

از نظر اقتصادی کفپوش pvc هزینه ی پایین تری به نسبت کفپوش پارکت و لمینت دارد.

کفپوش پی وی سی با چسب بر روی زمین نصب میشود که سبب ایجاد آسیب به کف اصلی میشود در حالی که کفپوش لمینت به صورت کلیکی نصب میشود و هیچ آسیبی به کف زیرین وارد نمیکند. همچنین شما میتوانید لمینت را از محل باز کرده و در محل دیگر دوباره نصب نمایید.

نگهداری از کفپوش pvc بسیار راحت تر از کفپوش چوبی میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/285

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پی وی سی , کفپوش PVC, کفپوش لمینت پی وی سی , قیمت کفپوش , کفپوش لمینت PVC , لمینت پی وی سی , قیمت کفپوش پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 180 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:25

سقف کاذب تصویری برای سرویس بهداشتی 2

در مطلب قبلی در مورد انواع سقف کاذب تصویردار برای سرویس بهداشتی توضیحاتی خدمتتان ارائه نمودیم. همچنین در مورد آسمان مجازی و ویژگی های آن نیز صحبت کرده ایم. حال در این مطلب میخواهیم در مورد سقف باریسول و یا همان سقف کشسان توضیحاتی را ارائه نماییم.

سقف کشسان

سقف باریسول نیز یکی دیگر از انواع سقف کاذب تصویری است که ویژگی های مخصوص به خود را دارد. این مدل سقف کاذب به صورت پارچه ای یکدست قابل اجرا است که با حرارت به صورت کششی نصب میشود.

انواع سقف کشسان

سقف کشسان نیز به انواع مختلفی تقسیم میشود. انواع سقف باریسول عبارتند از:

  1. سقف کشسان سفید لاکی: سقف باریسول لاکی نور را از خود عبور نمیدهد و چهره آن به صورت سفید ساده و مات میباشد.

  2. سقف کشسان سفید ساتین: این مدل سقف باریسول به همان صورت سفید ساده و مات است که توانایی عبور نور از خود را دارا میباشد.

  3. سقف کشسان بدون طرح : سقف کاذب کششی بدون طرح قابل ارائه در رنگ های مختلف است که به دو صورت لاکی و ساتین قابل استفاده میباشد.

  4. سقف کشسان طرح دار: در این مدل سقف کاذب کشسان شما طرح خود را انتخاب و بر روی سقف کشسان چاپ مینمایید.

  5. سقف کشسان ستاره ای: در این روش معمولا از همان سقف کشسان بدون طرح استفاده میشود با این تفاوت که نورپردازی متفاوت آن موجب تفاوت این سقف از نظر ظاهری میشود.

ویژگی های سقف باریسول

سقف باریسول از نظر زیبایی بی همتا بوده و علت آن یک تکه بودن این سقف کاذب میباشد. سقف کاذب کششی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شامل موارد زیر میباشد:

در برابر آب و بخار مقاوم است پس این بهترین دلیل برای استفاده از این سقف کاذب برای سرویس بهداشتی میباشد.
نصب بسیار سریع و آسانی دارد پس صرفه جویی در زمان از جمله بهترین ویژگی این سقف کاذب محسوب میشود.
چهره ی منحصر به فرد این سقف کاذب را نیز میتوان در زمره ی ویژگی های سقف کششی محسوب کرد.

 

شما همچنین میتوانید به دفتر مرکزی و شوروم شرکت آذران پلاست واقع در : تهران ، اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان مراجعه نموده و تمامی مدل های سقف کاذب را از نزدیک مشاهده نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شماره تماس با شرکت آذران پلاست رسا : 71731-021

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/98

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:22

سقف کاذب تصویری برای سرویس بهداشتی

یکی از پیشنهادهای سقف کاذب سرویس بهداشتی، سقف کاذب تصویری است که باعث میشود این قسمت از فضای شما نیز جذابیت بصری داشته باشد. سقف کاذب تصویری انواع مختلف با هزینه های متفاوتی دارد که عواملی همچون سلیقه ی شخصی و یا بودجه تعیین شده برای انجام این کار شما را برای انتخاب سقف کاذب تصویردار مورد نظر رهنمود مینماید.

انواع سقف کاذب تصویر دار

اگر بخواهیم به طور کلی سقف کاذب تصویری را به گروه های مختلف تقسیم بندی نماییم شامل دو دسته ی زیر میشود:

  1. آسمان مجازی

  2. سقف کشسان

که در ادامه به توضیحات مفصل در مورد هر یک از این گروه های میپردازیم.

سقف آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی یکی از انواع سقف کاذب تصویری است که میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سرویس بهاشتی محسوب شود. آسمان مجازی از نوع تایل های 60*60 تصویردار است که به صورت مختلف اجرا میشود.

انواع آسمان مجازی

به طور کلی آسمان مجازی به دو دسته تقسیم بندی میشود:
  1. آسمان مجازی استیکری : در این مدل طرح مورد نظر شما بر روی کاغذ چاپ و به صورت برچسب بر روی طلق مورد نظر چسبیده میشود. طبیعتا در این مدل کیفیت عبور نور از درجه ی پایین تری برخوردار میباشد.
  2. آسمان مجازی چاپی : در این مدل طرح مورد نظر به صورت مستقیم بر روی تایل طلقی چاپ میشود. در این روش کیفیت عکس و عبور نور از درجه ی بالاتری برخوردار میباشد.
البته همین دو دسته به طبقه های مختلف درجه یک و درجه دو تقسیم بندی میشود که دلیل آن نوع ورق و چاپ آن میباشد.
ابعاد طلق های تصویری قابل انتخاب میباشد. ابعاد کامل هر ورق 120*180 است که قابل تقسیم بندی به هر ابعادی که مورد نظر شما است میباشد.
به هر میزان که شما ابعاد بزرگتری را انتخاب میکنید باید از ضخامت بالاتری برای طلق استفاده نمایید تا به اصطلاح به مرور زمان شکم ندهد.
ضخامت ورق های طلقی با هزینه ی آن رابطه مستقیمی دارد به این معنا که هر میزان ضخامت بالاتری انتخاب نمایید هزینه ی بالاتری نیز باید پرداخت نمایید.

ادامه ی مطلب را در این مقاله مطالعه بفرمایید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی با شماره ی 021-71731 تماس حاصل نمایید و یا به دفتر مرکزی تهران به آدرس : اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19 ، شرکت آذران پلاست رسا مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/98

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/288

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:21

انواع سقف کاذب پی وی سی و نمونه های اجرایی آن

پی وی سی ازجمله سقف کاذب اقتصادی است که از نظر زیبایی ظاهری نیز حرفی برای گفتن دارد. سقف کاذب pvc انواع متفاوت با کاربری مختلف را دارا میباشد. شما بسته به نوع کاربری باید از میان انواع سقف کاذب پی وی سی یکی را انتخاب نمایید. در ادامه ی این مطلب شما با انواع سقف کاذب pvc و کاربری مناسب آن آشنا خواهید شد.

انواع سقف کاذب pvc

همانطور که پیشتر گفته شد سقف کاذب پی وی سی به چندین گروه تقسیم بندی میشود . این تقسیم بندی شامل:

  1. سقف کاذب پی وی سی با پانل های طولی (طول 6 متر و عرض 20 سانت)

  2. سقف کاذب pvc تایل 60 در 60

  3. سقف کاذب پی وی سی مشبک cnc

سقف کاذب pvc پانل طولی

 در این مدل سقف کاذب دست شما برای اجرای هر نوع طرحی باز میباشد. زیرا این پانل های پی وی سی دارای انعطاف بالایی دارد و میتواند به راحتی خم شود و حالت کروی را به خود بگیرد.

همچنین طرح و رنگ بالای سقف کاذب pvc موجب شده تا هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود نداشته باشد. البته لازم به ذکر است که این سقف کاذب برای دکوراسیون داخلی مسکونی زیاد مناسب نمیباشد.

سقف کاذب پی وی سی 60*60

طبیعتا سقف کاذب 60*60 از نظر اجرایی دارایی محدودیت است و تنها باید با سازه های مخصوص در ابعاد 60در60 اجرا شود. زیبایی این مدل سقف کاذب به نسبت بسیار پایین است و تنها برای مکانهایی همچون سرویس بهداشتی و یا محیط هایی که زیبایی دکوراسیون داخلی اهمیت چندانی ندارد مناسب میباشد. البته تایل 60*60 pvc از تنوع بالای طرح و رنگ نیز برخوردار میباشد که این خود مزیتی برای این مدل سقف کاذب محسوب میشود.

سقف کاذب مشبک pvc سی ان سی

و اما سقف های طرحدار پی وی سی از محبوب ترین سقف کاذب در خانواده ی پی وی سی محسوب میشود. استفاده از این سقف کاذب مشبک طرح دار در تمامی مکانها بلامانع بوده و همواره ضامن زیبایی محیط شما نیز خواهد بود. سقف کاذب پی وی سی cnc را میتوان با طلق های پلاستیکی نیز استفاده کرد تا زیرسازی نور سقف کاذب را مخفی نگه دارد و زیبایی سقف کاذب cnc را چندین برابر نماید.

شرکت آذران پلاست رسا

تلفن تماس: 71731-021

نشانی دفتر مرکزی: تهران ، اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/320

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 ,سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 193 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:20

نمونه های اجرایی سقف کاذب گچی و کناف

سقف کاذب گچی به دو دسته ی تایل 60*60 و کناف نقسیم بندی میشود. سقف کاذب گچی تایل 60*60 معمولا برای محیط های اداری بدلیل هزینه ی پایین مورد استفاده قرار میگیرد. این مدل سقف کاذب از نظر زیبایی در سطج پایینی قرار دارد و برای استفاده در محیط های مسکونی و یا محیط هایی که زیبایی دکوراسیون داخلی اهمیت بالایی دارد پیشنهاد داده نمیشود. ولی سقف کاذب گچی کناف بدلیل انعطاف بالا برای شکل پذیری ؛ ازنظر زیبایی ظاهری در سطح بالایی قرار دارد. در ادامه چندین نمونه از اجرای سقف کاذب را با شما درمیان میگذاریم.

سقف کاذب کناف

سقف کناف را میتوان زیر مجموعه ی سقف کاذب گچی قرار دارد. سقف کناف معمولا به دوسته ی معمولی و ضد آب تقسیم بندی میشود. طبیعتا کناف ضد آب از هزینه ی بالایی در مقابل کناف معمولی برخوردار میباشد اما امکان استفاده در محیطهای مرطوب همچون سرویس بهداشتی و حمام و یا استخر و مکان هایی از این دست وجود دارد.

مزیت های سقف کاذب گچی کناف

طبیعتا این سقف کاذب دارای مزیت و معایبی هست که دانستن آن موجب راهنمایی شما برای انتخاب مناسب میشود. مزیت های سقف کناف شامل:

  1. رنگ پذیری و زیبایی ظاهری بالا

  2. انعطاف بالا جهت شکل پذیری

  3. قابلیت نورپردازی

  4. نصب سریع و راحت در برابر گچ کاری و ایجاد چنین طرحی توسط گچ خام

  5. نوع ضد آب آن ، محدودیتی برای استفاده در هیچ مکانی ندارد

معایب سقف گچی کناف

  • به نسبت دیگر مدل های سقف کاذب همچون پی وی سی مدت زمان طولانی تری را برای نصب طلب میکند؛ که دلیل آن رنگ زدن بعد از نصب میباشد.

  • نوع معمولی سقف کناف قابل استفاده برای محیط های مرطوب نیست و باید هزینه ی بالاتری را برای این موضوع بپردازید.

  • این مدل سقف کاذب ارتفاع زیادی را به خود اختصاص میدهد پس برای مکان هایی که محدودیت ارتفاع دارند قابل استفاده نمیباشد.

نمونه های اجرایی سقف کناف

همانطور که پیشتر هم گفته شده سقف کناف امکان پذیرش هرگونه شکلی را دارد پس به همین طبع طرح های بسیار متنوعی را در زمینه ی سقف کاذب دارا میباشد.

شرکت آذران پلاست رسا با تجربه ی طولانی که در زمینه ی اجرای سقف کاذب دارد در تنیجه نمونه پروژه های اجرایی سقف کناف توسط این شرکت را میتوانید مشاهده نمایید و در صورت نیاز با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید ویا جهت بازدید از شوروم آذران به آدرس : تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه و از مشاوره رایگان شرکت آذران پلاست بهره مند شوید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/319

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , سقف کاذب گچی , سقف کاذب گچی کناف , سقف گچی , سقف کاذب 60 در 60 , سقف کاذب 60,60 , سقف کاذب گچی 60 در 60 , سقف کاذب گچی 60,60 , سقف کاذب کناف , سقف کناف, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:19

دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی

همانطور که مستحضر هستید دیوارپوش های PVC به دو دسته ی توخالی و توپر تقسیم میشوند. دیوارپوش های توخالی هزینه ی پایین تری به نسبت دیوارپوش توپر دارا میباشند اما نقطه ضعف این دیوارپوش در این است که در برابر ضربه های شدید آسیب پذیر هستند. دیوارپوش توپر پی وی سی یا همان دیوارپوش پلی استایرن در برابر ضربات مقاوم است اما هزینه ی آن تقریبا دوبرابر دیوارپوش پی وی سی توخالی میباشد. به تازگی دیوارپوش ضد ضربه وارد بازار دکوراسیون داخلی شده است که از نظر هزینه بسیار به صرفه تر از دیوارپوش پلی استایرن میباشد. در ادامه شما را به طور کامل با این دیوارپوش آشنا میکنیم.

مشخصات عمومی دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی

  1. ضخامت : 8 میلی متر
  2. عرض: 20 و 25 سانتی متر
  3. طول : 6 متر
  4. دیوارپوش ضد ضربه PVC فقط به صورت روکشدار موجود است و نوع چاپی و سفید ساده و براق را دارا نمیباشد.

مزیت های دیوارپوش PVC ضد ضربه

  • مهمترین مزیت این دیوارپوش ضد ضربه بودن آن است که باعث شده تمام محدودیت های مکانی از نظر آسیب پذیر بودن دیوارپوش های توخالی را پشت سر بگذارد.
  • مزیت بعدی و بسیار مهم دیوارپوش ضد ضربه PVC هزینه ی پایین آن است. این دیوارپوش از دیوارپوش های توخالی کمی گران تر و به نسبت پلی استایرن بسیار پایین تر است . پس اگر برای محیط های پر رفت و آمد میخواهید از دیوارپوش استفاده نمایید به صرفه ترین انتخاب همین دیوارپوش ضد ضربه میباشد.
  • مزیت های دیگر دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی دقیقا همانند دیوارپوش های پی وی سی میباشد. یعنی ضد آب و رطوبت ، دیر سوز و در برابر حرارت مقاوم ، تنوع رنگی بالا ، نصب سریع و آسان و ... میباشد.

دلیل ضد ضربه بودن دیوارپوش پی وی سی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این دیوارپوش پی وی سی با توجه به اینکه توپر نمیباشد چگونه میتواند در برابر ضربات مقاوم باشد.

دلیل ضد ضربه بودن دیوارپوش پی وی سی همانطور که در عکس مشاهده میکنید بدلیل ضخامت پایین بین جداره ها و شیارهای تعبیه شده بر روی دیوارپوش میباشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد دیوارپوش ضد ضربه PVC میتوانید با شماره ی 71731-021 تماس حاصل نمایید .

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/326

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش ,دیوارپوش ضد ضربه , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc , دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی , دیوارپوش ضد ضربه pvc , قیمت دیوارپوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش توپر , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 194 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:16

دیوارپوش آجری

صنعت دکوراسیون داخلی امروزه بسیار گسترده و متنوع شده است؛ مصالح مورد استفاده در دکوراسیون داخلی به همان نسبت که متنوع میباشد هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان میباشند. آجر یکی از قدیمی ترین مصالح برای دکوراسیون داخلی است که همیشه طرفدار داشته است. این مترال دوست داشتنی را میتوان چه در نمای خارجی ساختمان و چه در دکوراسیون داخلی استفاده نمود. ایجاد حسی گرم و دوست داشتنی به فضای دکوراسیون داخلی توسط دیوارپوش آجری به راحتی قابل اجرا میباشد.

دیوارپوش آجری در دکوراسیون داخلی

از جمله کاربردهای آجر ، استفاده از آن در دکوراسیون داخلی است. اما استفاده خام از آجرهای طبیعی چهره جذابی نخواهد داشت، ولی به تازگی دیوارپوش آجرنما به کمک طراحان دکوراسیون داخلی شتافته است. دیوارپوش طرح آجر از جنس طبیعی آجر اما با ضخامت بسیار پایین میباشد. در ادامه شما را با مزیت های دیوارپوش آجری آشنا میکنیم.

مزیت دیوارپوش آجری

  1. ظاهری که دیوارپوش آجری به فضای شما میبخشد در مقابل سایر دیوارپوش ها بسیار زیباتر و دوست داشتنی تر خواهد بود.

  2. رنگ آمیزی و تنوع رنگ دیوارپوش آجری بسیار بالاست . شما با تنوع بالایی رنگ و طرح برای دیوارپوش طرح آجر روبرو میشوید.

  3. دیوارپوش طرح آجر نسوز بوده و همین طبع در برابر حرارت و آتش مقاومت بالایی خواهد داشت.

  4. امکان استفاده از این دیوارپوش بر روی دیوارهای نم دار وجود دارد .

  5. دوام و طول عمر بالایی نیز دارد.

رنگ بندی دیوارپوش آجری برای دکوراسیون داخلی

دیوارپوش های طرح آجر برای تمامی سبک های دکوراسیون داخلی قابل استفاده میباشد. به عنوان مثال دیوارپوش آجری سفید برای دکوراسیون داخلی مدرن بسیار مناسب و دیوار آجری با رنگ های قرمز و آجری برای مکان های سنتی میتواند مورد استفاده قرار بگیرند. البته استفاده از هر رنگ دیوار آجری برای تمامی سبک های دکوراسیون داخلی بلا مانع بوده و تنها نیاز به کمی خلاقیت و آگاهی در مورد چیدمان و ترکیب دکوراسیون داخلی نیاز دارد.

دیوار آجری برای چه مکان هایی مناسب است؟
از دیوارپوش های آجری میتوان در تمامی مکان ها و از دیوارپوش آجرنما نسوز در نمای ساختمان استفاده کرد. این دیوارپوش های زیبا میتواند در
دکوراسیون داخلی منزل ، رستوران ها و کافی شاپ ، دکوراسیون داخلی تجاری و مغازه و هر مکانی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی شیک و متفاوت با کمترین هزینه را دارد انجام شود.

در صورت هرگونه سوال در مورد دیوارآجری و انواع آن و همچنین اطلاع از قیمت دیوارپوش آجری میتوانید با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید .

آدرس دفتر مرکزی آذران پلاست رسا : تهران ، اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/325

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش آجری ,دیوارپوش طرح آجر ,دیوارپوش ,دیوار پوش , دیوارپوش آجری سفید , دیوارپوش طرح آجر سفید , دیوارپوش آجر نما ,دیوارپوش آجری فومی , دیوارپوش فومی , قیمت دیوارپوش , انواع دیوارپوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 160 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:12

دیوارپوش سه بعدی بتنی

 

دیوارپوش ، روش جدید برای پوشش دیوار است که طول عمر و زیبایی طولانی مدت تری نسبت به رنگ و یا کاغذدیواری دارد. به همین خاطر زیبایی دیوارپوش ها به تازگی از اهمیت بالایی به نسبت سالهای گذشته برخوردار میباشد. یکی از طرح های پرطرفدار دیوارپوش ، طرح های سه بعدی است که طیف وسیعی از رنگ و طرح و جنس را دارا میباشد. در اینجا در مورد دیوارپوش سه بعدی بتنی توضیحاتی خدمتتان ارائه میگردد.

دیوارپوش سه بعدی بتنی چیست؟

 

دیوارپوش سه بعدی بتنی ، همانطور که از نامش پیداست از جنس بتن در طرح سه بعدی و برجسته میباشد. شما میتوانید هر رنگی که مد نظرتان باشد را بر روی این دیوارپوش اجرا نمایید. این دیوارپوش دارای یکسری مزیت هایی به نسبت دیگر دیوارپوش سه بعدی است که در ادامه به توضیح مفصل در مورد آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های مثبت دیوارپوش بتنی سه بعدی

 

  1. این دیوارپوش به نسبت سایر دیوارپوش های سه بعدی از طول عمر بسیار بالاتری برخوردار میباشد.

  2. امکان استفاده از این مدل دیوارپوش سه بعدی در محیط های باز و نمای ساختمان نیز قابل استفاده میباشد.

  3. از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه ی پایین تری را به نسبت سایر دیوارپوش های سه بعدی دارا میباشد.

  4. محدودیت مکانی برای استفاده از این مدل دیوارپوش وجود ندارد و امکان استفاده از این دیوارپوش سه بعدی در تمامی مکان ها وجود دارد.

ویژگی های کلی دیوارپوش بتنی سه بعدی

 

همانند دیگر دیوارپوش ها از نصب بسیار سریع و آسانی برخوردار است.
از نظر ظاهری ، این دیوارپوش ها بسیار زیبا و جذاب هستند.
مراقبت و نگهداری از این دیوارپوش بسیار راحت میباشد.
نکات منفی دیوارپوش سه بعدی بتنی

 

تنها ایرادی که میشود به این مدل دیوارپوش دکوراتیو گرفت جنس سخت آن به نسبت دیوارپوش سه بعدی چرمی است . اگر سختی جنس این مدل دیوارپوش برای شما اهمیتی نداشته باشد میتواند به بهترین گزینه برای پوشش دیوارشما تبدیل شود.

برای اطلاع از قیمت دیوارپوش سه بعدی بتنی میتوانید با شماره ی 71731-021 تماس حاصل نمایید .

همچنین برای بازدید و مشاهده بتن اکسپوز میتوانید به آدرس : تهران ، اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/324

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش ,دیوارپوش بتنی ,دیوارپوش بتن اکسپوز ,دیوارپوش طرح بتن , دیوارپوش سه بعدی ,دیوارپوش بتن نما , قیمت دیوارپوش ,انواع دیوارپوش ,دیوار پوش ,دیوارپوش سه بعدی بتنی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:09

دیوارپوش بتن اکسپوز

 

دیوارپوش بتنی یکی از جدیدترین دیوارپوش ها در زمینه ی دکوراسیون داخلی مدرن میباشد. این دیوارپوش بتنی میتواند مدرنیته را در کمترین زمان به فضا ی شما اضافه نماید . در ادامه شما را با این نوع دیوارپوش بیشتر آشنا میکنیم.

دیوارپوش بتن اکسپوز چیست؟

 

این دیوارپوش، یکی از جدیدترین متریال های موجود در زمینه ی دیوارپوش میباشد. جنس این دیوارپوش از بتن میباشد اما به نسبت بتن بدلیل ترکیب با متریال های دیگر از وزن پایین تری برخوردار میباشد. این تایل به عنوان دیوارپوش نهایی برای داخل و یا خارج ساختمان قابل استفاده میباشد.

خصوصیات بتن اکسپوز

دیوارپوش بتن اکسپوز دارای خصیصه هایی است که دانستن آن موجب میشود شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی تان نماید. خصوصیات کلی دیوارپوش بتن اکسپوز:

  1. در برابر حرارت بسیار مقاوم میباشد.

  2. امکان استفاده از این دیوارپوش در نمای خارجی و داخلی وجود دارد.

  3. در برابر آب و رطوبت و همچنین نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد.

  4. نصب بسیار آسان و راحت و سریعی دارد.

  5. وزن آن از بتن بسیار سبک تر میباشد.

  6. زیبایی ظاهری و تنوع طرح بسیار بالایی دارد.

  7. قابل رنگ آمیزی میباشد.

 

ویژگی های دیوارپوش بتن اکسپوز

در ابعاد مختلف قابل تولید است و به طور معمول در ابعاد 40*40 و 50*50 و 60*60 قابل دسترس میباشد.
این دیوارپوش هیچ روکشی ندارد اما سطحی صاف و صیقلی را برای ظاهر زیبا را دارا میباشد.
طول عمر بالایی دارد و در برابر سایش و اصطحلاک بسیار مقاوم میباشد.
این متریال دوستدار محیط زیست میباشد و هیچ گونه ماده ی سمی و خطرناک برای پروسه تولید آن استفاده نشده است.
امکان تولید در طرح های مختلف وجود دارد.
دیوارپوش بتن اکسپوز برای چه مکان هایی مناسب میباشد؟

 

استفاده از این دیوارپوش برای هر دکوراسیون داخلی که خواهان داشتن چهره ای فوق مدرن است مناسب میباشد. این دیوارپوش برای مراکز تجاری ، هنری ، رستوران ، فودکورت ، کافی شاپ و حتی دکوراسیون داخلی منزل بسیار کارآمد میباشد. چهره ی سرد و فوق مدرن این دیوارپوش بتن اکسپوز میتواند دکوراسیون داخلی کاملا متفاوت و مدرنی را به فضا ی شما هدیه دهد.

برای اطلاع از قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز میتوانید با شماره ی 71731-021 تماس حاصل نمایید .

همچنین برای بازدید و مشاهده بتن اکسپوز میتوانید به آدرس : تهران ، اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/324

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش ,دیوارپوش بتنی ,دیوارپوش بتن اکسپوز ,دیوارپوش طرح بتن , دیوارپوش سه بعدی ,دیوارپوش بتن نما , قیمت دیوارپوش ,انواع دیوارپوش ,دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 13:07

استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ ، مهمترین رکن دکوراسیون داخلی است که شما باید از آن در دکوراسیون داخلی تان استفاده نمایید. برای بکار بردن درست و بجا از رنگ در دکوراسیون داخلی باید از یکسری قوانین آگاهی داشته باشید. در ادامه چندین قانون استفاده درست از رنگ را با شما مرور میکنیم.

طرح رنگی مکمل

اگر میخواهید تا از رنگ های مکمل در دکوراسیون داخلی تان استفاده نمایید باید ابتدا رنگ اصلی و پایه ی خود را انتخاب و سپس برای ایجاد سایه؛ از رنگ مخالف در جدول رنگی استفاده نمایید. استفاده از رنگ های روبروی هم در جدول رنگ میتواند ترکیبی چشم نواز را برای شما بوجود آورد.

طرح رنگی مشابه

طرح رنگی مشابه به استفاده از سه رنگ در یک ردیف بر روی چرخ رنگ اشاره دارد. به طور معمول، دو رنگ اصلی و سایه سوم ترکیب دو رنگ اصلی است. البته برای استفاده از این روش باید یک رنگ متضاد جهت ایجاد جنب و جوش به فضا ی دکوراسیون داخلی نیز استفاده نمایید.

طرح رنگی سه گانه

طرح های رنگی سه گانه، به استفاده از سه رنگ با فاصله مساوی بین آنها در چرخ رنگ اشاره دارد. این نوع تنظیم رنگ اغلب بسیار جسورانه است. از آنجا که رنگ ها در چنین کنتراست بالا هستند و رنگ های خالص اغلب مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب این طرح را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب یا اتاق بازی کودکان مشاهده خواهید کرد.

طرح رنگی دمایی

در این طرح دمای رنگ نقش بسیار مهمی دارد. سعی کنید اطمینان حاصل کنید که شما دو رنگ گرم و دو رنگ سرد را برای پر کردن فضا انتخاب می کنید. همچنین مهم است که رنگها را چگونه مشاهده کنیم.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:25

ابزار پیش ساخته برای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی کلاسیک یکی از پرطرفدار ترین تیپ های دکوراسیون داخلی است. گچبری یکی از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی کلاسیک میباشد. گچبری های کلاسیک کاری است زمان بر و سخت با هزینه ی بالا که ممکن است باعث پشیمانی افراد برای داشتن این نوع گچبری ها شود. ابزار پلی اورتانراه حلی آسان و سریع برای داشتن این مدل گچ بری ها میباشد. در ادامه شما را با این گچ بری های پیش ساخته آشنا میکنیم.

ابزار پیش ساخته پلی اورتان

ابزار گچی پیش ساخته یکی از زیباترین تزئینات دیواری است که میتواند در کمترین زمان ممکن ، زیبایی دکوراسیون منزل کلاسیک شما را چندین برابر مینماید. این ابزار ها از جنس پلی اورتان بوده و قابلیت نصب بر روی هر مکانی را دارا میباشد.

مشخصات و مزیت ابزار پلی یورتان

  1. در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است.
  2. قابلیت رنگ پذیری را دارا میباشد.
  3. دارای تنوع طرح و مدل بالایی است .
  4. قابلیت نصب در کمترین زمان با کمترین ریخت پاش را دارد.

ابزار پلی یورتان شامل چه مواردی است؟

ابزار پیش ساخته پلی یورتان شامل موارد زیر میباشد:

ستون
سر ستون
گلویی
ابزار قابی
قرنیز
کنجی
نبشی
پایه ستون
و ... 

ابزارپیش ساخته پلی اورتان برای چه مکان هایی مناسب است؟

این ابزار برای دکوراسیون داخلی مخصوصا از نوع کلاسیک بسیار مناسب میباشد. شما میتوانید از ابزارها برای ایجاد زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی تان میتوانید استفاده نمایید و هیچ محدودیتی برای این موضوع ندارید. نمونه هایی از کارهای اجرایی با این ابزار پیش ساخته را میتوانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

همچنین برای آگاهی از قیمت و نحوه ی نصب ابزارپلی اورتان با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/321

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ابزار پلی اورتان , پلی اورتان , ابزار پیش ساخته پلی اورتان , ابزار پیش ساخته , ابزار پلی یورتان , ابزار پیش ساخته پلی یورتان , پلی یورتان , ابزار پیشساخته , ابزار گچی , ابزار گچی پیش ساخته , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:24

دکوراسیون داخلی با سقف کشسان

سقف کشسان ، نسل جدید و دوست داشتنی سقف کاذب در دکوراسیون داخلی است که بسیار پر طرفدار میباشد. سقف کشسان ، شاخه ای از سقف کاذب تصویر داری است که زیبایی بیشتری به نسبت همتایان خود در این زمینه دارد. برای داشتن این سقف کاذب زیبا برای دکوراسیون داخلی تان چندین راه پیش روی شما قرار دارد که در ادامه با این روش ها آشنا میشوید.

مدل و طبقه بندی سقف کاذب کشسان

اگر بخواهیم توضیحات بیشتری در مورد سقف کاذب کشسان خدمتتان ارائه کنیم ابتدا باید به طبقه بندی سقف باریسول از نظر طرح و جنس بپردازیم. این طبقات به صورت لیست زیر میباشد:

  1. سقف کشسان ساتین (ساده و بدون طرح است که نور را به راحتی از خود عبور میدهد)
  2. سقف کاذب کشسان لاکی (ساده و بدون طرح است که نور را مقدار کمتری از خود عبور میدهد)
  3. سقف کاذب باریسول چاپی (چاپ طرح مورد نظر بر روی پارچه ی باریسول )
  4. سقف باریسول طرح ستاره ای (استفاده از پارچه ی ساده ی کشسان با نورپردازی مخصوص که حالت ستاره ای به سقف شکا میدهد.)

دکوراسیون داخلی با ترکیب چند مدل سقف کاذب

معمولا بدلیل هزینه ی بالای سقف باریسول؛ میتوان با دیگر متریال ها ترکیب و اجرا کرد تا از هزینه ی نهایی کار کاسته شود. این ترکیب ها میتوان شامل موارد زیر باشد:

سقف کشسان با سقف کناف
سقف باریسول با سقف پی وی سی
سقف کاذب کشسان با آسمان مجازی
سقف کاذب باریسول با طلق های پلکسی

نصب و اجرای سقف باریسول

معمولا نصب سقف کشسان بسیار سریع انجام میشود. اگر سازه های این نوع سقف از قبل آماده باشد نصب آن یکروز کاری زمان لازم دارد. البته نوع نورپردازی و همچنین متراژ کار بر میزان زمان نصب سقف کاذب کشسان تاثیر گذار میباشد.

نحوه ی سفارش و انتخاب سقف کاذب باریسول

ابتدا شما با توجه به علایق خود یکی از مدل های سقف کشسان را انتخاب مینمایید. سپس پس از آگاهی از متراژ مورد نظرتان برای اجرای این نوع سقف کاذب با شماره 71731-021 تماس گرفته و پس از اعلام متراژ و همچنین نوع مدل انتخابی تان از قیمت آن اطلاع کسب نمایید. در صورت تایید نهایی باقی اقدامات برای اجرای سقف باریسول توسط شرکت آذران انجام میشود.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/98

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:23

دیوارپوش آجری

 

دیوارپوش های آجری و طرح آجر به تازگی یکی از پرطرفدار ترین نوع دیوارپوش برای دکوراسیون داخلی میباشند. استفاده درست و بجا از دیوارپوش طرح آجر در دکوراسیون داخلی میتواند شگفتی بیافریند. در ادامه چندین طرح دکوراسیون داخلی با استفاده از دیوارپوش آجری را به نمایش گذاشته ایم که میتواند الهام بخش شما برای طراحی دکوراسیون داخلی تان باشد.

دیوارپوش طرح آجر

 

دیوارپوش طرح آجر دارای یکسری مزیت هایی است که شما را با آن آشنا میکنیم. این مزیت ها عبارتند از:

عایق حرارتی و رطوبتی
عایق صدا
مقاوم در برابر آب
نصب سریع و آسان
زیبایی ظاهری
طول عمر بالا 

پانل های سه بعدی طرح آجر

 

این پانل های سه بعدی آجری شکل در رنگ های بسیار متنوع قابل دسترس میباشند. پس شما میتوانید با توجه به نیاز دکوراسیون داخلی تان یکی از مدل و رنگ های موجود این نوع دیوارپوش را انتخاب و اجرا نمایید.

چه مکان هایی برای استفاده از این دیوارپوش ها مناسب میباشند

 

از نظر مکانی شما هیچ محدودیتی برای استفاده از آن را ندارید. شما میتوانید از محصول در :

  1. رستوران ، هتل ، کافی شاپ
  2. دکوراسیون داخلی منزل
  3. دکوراسیون داخلی اداری
  4. سالن های زیبایی
  5. لابی
  6. و .... استفاده نمایید.

 

شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دکوراسیون داخلی با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان با متخصصان ما در این زمینه بهره مند شوید.

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/74

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:21

دیوارپوش آکوستیک

آلودگی صوتی؛ یکی از رکن های جدا نشدنی در زندگی مدرن میباشد. این ناهنجاریهای صوتی تمام جوانب زندگی روزمره را تحت تاثیر خودش قرار میدهد. شما وقتی در خانه و یا محل کار خود از مشکلات صوتی رنج میبرید چه اقداماتی را انجام میدهید؟ ما اینجا هستیم تا پیش روی شما راه حلی برای رفع چنین مشکلی قرار دهیم. همراه ما باشید ....

روش هایی برای عایق بندی ساختمان

راه های زیادی برای کنترل صدا وجود دارد. به عنوان مثال

  1. استفاده از یونولیت در هنگام ساختن ساختمان؛
  2. استفاده از عایق های صوتی در دیوار و کف ساختمان قبل از اتمام کار
  3. و ...

البته این موارد باید هنگام ساختن ساختمان انجام شود، حال اگر شما خانه ای را خریدید و هیچ یک از موارد بالا هنگام ساختن ساختمان رعایت نشده چاره چیست؟

خبر خوب این است که امروزه شما میتوانید از موادی برای دیوار و سقف خود استفاده نمایید تا مانع ورود و خروج صدا از واحد شما گردد.

تغییر در متریال های دکوراسیون داخلی در جهت عایق بندی ساختمان

  • یکی از مواردی که شما میتوانید استفاده کنید، پنجره های دو جداره میباشد. این پنجره ها برای جلوگیری از هدر رفت گرما و بالاخص ورود و خروج صدا بسیار موثر و کارساز میباشد.
  • از دیگر موارد میتوانیم به عایق بندی سقف و دیوارها اشاره کنیم. در مورد عایق بندی سقف در این مقاله توضیحاتی ارائه شده که برای دریافت اطلاعات آن میتوانید بر روی لینک آبی کلیک کرده و راه های استفاده از سقف کاذب آکوستیک را مطالعه نمایید.
  • حال در اینجا در مورد عایق بندی دیوارپوش برای کاهش و کنترل صدا میخواهیم صحبت نماییم.

دیوارپوش آکوستیک یکی از بهترین گزینه ها برای کنترل صدا

دیوارپوش هایی با این منظور امروزه تولید میشود که شما میتوانید از آن برای دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. این دیوارپوش های آکوستیک بدلیل نوع ساختار تولیدشان میتوانند به راحتی صدا را در خود جذب کرده و از آلودگی صوتی در محل بشدت بکاهد. ولی دیوارپوش های آکوستیک از نظر ظاهری تعریف چندانی ندارند و شما اگر به ظاهر دکوراسیون داخلی خود حساس هستید میتوانید از روش های دیگر برای این منظور استفاده نمایید.

استفاده از دیوارپوش دکوراتیو برای جذب صدا

شما میتوانید از هر نوع دیوارپوشی که از نظر سلیقه با شما هماهنگ است استفاده نمایید ولی قبل از نصب آن باید یکسری نکات را مد نظر قرار دهید.

 حتما قبل از نصب از عایق هایی همچون پشم شیشه و بالاخص پشم سنگ برای زیر سازی استفاده نمایید. پشم سنگ بسته به نوع چگالی به دانسیته های مختلف تقسیم میشود. هر مقدار میزان دانسیته ی پشم سنگ بالا باشد به همان میزان قدرت جذب صدا برای آن بیشتر خواهد بود.
البته این نکته نا گفته نماند که خود دیوارپوش ها به نوعی عایق صوتی و حرارتی میباشند و رعایت این نکات شما را در جهت آرامش بیشتر فضا از نظر صوتی رهنمود مینماید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 71731-021 تماس و یا به دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/322

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:21

سقف کاذب آکوستیک

 

سقف کاذب آکوستیک به نوعی عایق صوتی است و در مکان هایی که ورود و خروج صدا و همچنین عدم انعکاس صدا بسیار مهم است باید از این سقف کاذب استفاده شود. در ادامه شما را با خصوصیات این نوع سقف کاذب و همچنین مکانهایی که باید از این سقف کاذب استفاده شود را با هم مرور مینماییم.

سقف کاذب آکوستیک چیست؟

 

این سقف کاذب همانطور که پیشتر به آن نیز اشاره شد جاذب صدا بوده و از ورود و خروج صدا جلوگیری مینماید. یکی دیگر از خصوصیات این سقف کاذبجلوگیری از پژواک صدا نیز میباشد. مکان هایی هستند که صدا در آن نقش بسیار مهمی دارد و باید حتما از این ایزولاسیون صدا به منظور ایجاد شرایط ایده آل استفاده گردد.

چه فضاهایی نیاز به سقف کاذب آکوستیک دارند؟

 

  1. سالن سینما
  2. سالن تئاتر
  3. سالن برگزاری کنسرت و موسیقی
  4. سالن کنفرانس و سخنرانی
  5. استودیو های ظبط صدا و یا موسیقی
  6. ...

عملکرد سقف کاذب آکوستیک چگونه است؟

 

یکی از ساده ترین و همچنین عینی ترین عملکرد سقف آکوستیک وجود حفره هایی در داخل تایل های سقف کاذب میباشد. این حفره ها باعث میشوند تا درصد زیادی از صدا ها را به خود جذب نمایند. و اما نکاتی که ممکن است به عینه معلوم نباشد مصالح مورد استفاده در این سقف کاذب میباشد. معمولا در تولید این سقف کاذب از ورق های پشم شیشه و سنگ و آلمینیوم برای بالابردن میزان جذب صوت استفاده میگردد.

خصوصیات و ویژگی های تایل آکوستیک

ضد حریق و نسوز میباشد.
مانند اکثر سقف کاذب نصب راحت و آسانی دارد.
سادگی و در عین حال زیبایی ظاهری را دارا میباشد.
جذب صوت تا بالا ی 40 دسیبل را دارا میباشد.
قیمت مناسب به نسبت عملکرد و همچنین متریال های مورد استفاده در این سقف کاذب محسوس است.
علاوه بر عایق صوت ؛ عایق بسیار مناسب حرارتی نیز به شمار میرود.(بدلیل موار مورد استفاده)

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/142

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:19

دیوارپوش سنگ مصنوعی بین کابینت

 

آشپزخانه، مهمترین رکن یک منزل میباشد. مخصوصا امروزه بدلیل اینکه دیواری برای جداکردن آشپزخانه از محیط اصلی خانه نیست، پس توجه به زیبایی این قسمت از خانه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. یکی از مهمترین قسمت آشپزخانه کابینت های آن میباشد و به طبع آن دیوارپوش بین کابینت از اهمیت بالایی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه برخودار میباشد. با ما همراه باشید تا با یکی از زیباترین دیوارپوش بین کابینت آشنا شوید.

سنگ مصنوعی

 

اگر تا بحال با چنین متریالی برای دیوارپوش و کاشی بین کابینت برخورد نکرده اید کافی است تا ادامه ی مطلب را دنبال نمایید. بی شک این دیوارپوش یکی از بهترین انتخاب های شما برای پوشش بین کابینتی شما خواهد بود. این متریال به جهت اینکه از جنس پی وی سی بوده طبیعتا از هزینه ی پایینتری به نسبت سنگ خواهد داشت. اما نگران نباشید ، این دیوارپوش قابلیت های یک سنگ طبیعی را دارا میباشد ولو اینکه در برخی از مسائل بهتر از سنگ نیز خواهد بود.

ویژگی های مثبت سنگ مصنوعی بین کابینت

 

  1. هزینه ی پایین و اقتصادی آن بدلیل اینکه از pvc ساخته شده است.
  2. مقاوم در برابر ضربات (لازم به ذکر است که در تولید این دیوارپوش درصدی از پودر سنگ نیز استفاده میشود)
  3. وزن سبک و نصب بسیار راحت و سریع و آسان (این یک امتیاز مثبت در برابر سنگ طبیعی است)
  4. قابلیت شستشو با آب و هر نوع ماده ی شوینده (البته باید این نکته را یادآور شویم که این دیوارپوش آنتی باکتریال میباشد)

رنگ بندی و طرح های دیوارپوش بین کابینتی

 

این دیوارپوش با طرح سنگ شناخته شده است و هر گونه سنگی که شما مد نظرتان باشد میتوانید در کالیته رنگ این دیوارپوش pvc پیدا نمایید. البته اگر شما جزء افرادی هستید که سادگی در الویت اول شماست، این دیوارپوش با طرح ساده و رنگ های متنوع جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

نکاتی کوچک و جامانده از دیوارپوش بین کابینت

 

برای نصب این دیوارپوش دست شما برای مدل دادن باز است و شما میتوانید هر طرحی را که خواهان آن هستید با این دیوارپوش ها اجرا نمایید.
این دیوارپوش در برابر حرارت و آتش مقاوم و دیر سوز میباشد اما اگر در برابر شعله مشتقیم آتش قرار بگیرد خود را جمع میکند.
معمولا نصب دیوارپوش بین کابینت یک روزه انجام میشود و بلافاصله قابل استفاده میباشند. 

برای سفارش دیوارپوش بین کابینت میتوانید با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

همچنین جهت انتخاب رنگ و طرح دیوارپوش میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 - شرکت آذران پلاست

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:18

سقف گچی؛ سقف کاذب دکوراسیون داخلی شما

سقف کاذب بهترین راه برای اضافه کردن یک نقطه کانونی جالب به داخل خانه شما است.این یک سقف ثانویه است که از سقف اصلی معلق است. حال این سقف ثانویه معلق میتواند از و یا از متریال های مرسوم دیگر ساخته شده باشد. اجازه دهید تا در این مقاله ما درمورد سقف کاذب گچی توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم.

سقف کاذب گچی (کناف)

سقف کاذب گچی ، یکی از مصالح ساختمانی است که گچ جزء اصلی آن به شمار می آید. یکی از معروف ترین مدل سقف کاذب گچی ، کناف میباشد ؛ که به صورت سقف کاذب، دیوارپوش و یا ایجاد یک عنصر هنری معماری و ... استفاده میشود. در ادامه به برخی از مزایا و معایب این متریال گچی اشاره مینماییم و برای شما روشن میکنیم که سقف کاذب گچی (کناف) را میتوانید در خانه ی رویایی خود استفاده کنید یا خیر!!

سقف کاذب گچی کناف چگونه تولید میشود

این نوع سقف کاذب ار نوعی پودر گچی ساخته میشود. پروسه ی تولید این مدل ورقهای گچی بدین صورت است که پودر گچی مخصوص را با محلولی از آب مخلوط شده و بر روی شبکه هایی که مقاومت مکانیکی بالایی دارند پوشش داده میشوند و پس از آن زمان میگذارند تا این ورق های گچی خشک شوند. این روند باعث شده که در هنگام انتخاب و نصب سقف کناف ، شما متحمل زمان زیاد و همچنین آلودگی محیط نشوید.

مزایای سقف کاذب گچی:

  1. وزن سبک و دوام بیشتر
  2. عایق حرارتی مناسب
  3. سقف کاذب نسوز بوده؛یعنی در برابر آتش بسیار مقاوم میباشد.
  4. رنگ پذیر است.
  5. یک سطح ضخیم است که باعث میشود عایق صدا نیز باشد.
  6. مواد شیمیایی و خطرناکی برای تولید آن استفاده نشده است.
  7. سطح صاف و درخشان آن زیبایی محیط را دو چندان میکند.
  8. شکل پذیر است. بدین معنی که هر الگویی را میتوان با آن اجرا نمود.

معایب سقف کاذب گچی:

در محیط های مرطوب نمیتوان از آن استفاده کرد.
برای نصب آن نیازمند نیروی کار ماهر هستید.
میزان کاهش ارتفاع سقف بسیار زیاد میباشد.
نیازمند نگهداری و مراقبت بالا میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع سقف کاذب گچی و قیمت آن با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید .

برای بازدید از شوروم به آدرس : تهران – اتوبان رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/319

 

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:17

دیوارپوش دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، نیازمند مواد و متریال های گوناگون برای ارکان اصلی یک ساختمان میباشد. یکی از این ارکان اصلی دیوار است که برای پوشش و تزئین آن باید از دیوارپوش استفاده شود. دیوارپوش دکوراتیو در مدل و طرح های بسیار متنوع قابل دسترس هستند که شما باید با توجه به الویت های خود به انتخاب یک دیوارپوش دکوراتیو دست میزنید.

دیوارپوش پی وی سی دکوراتیو

معمولا دیوارپوش pvc با چهره پانل هایی با عرض 20 سانت در میان عموم شناخته شده است ولی نوع دیگری از دیوارپوش پی وی سی وجود دارد که با دیدن آن کاملا شگفت زده میشوید.خصوصیات کلی این دیوارپوش در مقایسه با مدل پانل های 20 سانتی:

  1. این دیوارپوش دکوراتیو برعکس همتای قدیمی خود ابعاد بزرگتری دارد.
  2. هیچ درزی بعد از نصب مشاهده نمیشود.
  3. بالطبع زیبایی این دیوارپوش بیشتر از دیوارپوش های پی وی سی معمول میباشد.

نمونه هایی از اجرای دیوارپوش pvc دکوراتیو

دیوارپوش دکوراتیو طرح آجر

یکی از جدیدترین دیوارپوش دکوراتیو که محبوبیت فراوانی در میان طراحان پیدا کرده است دیوارپوش های طرح آجر میباشد. این دیوارپوش ها از جنس کامپوزیت بوده و با فایبر کامپوزیت متفاوت میباشد. کامپوزیت بدون رزین بوده و از نظر کیفی بهتر از فایبر کامپوزیت میباشد. پس از نصب نیز نیاز به رنگ زدن دارد که معمولا توسط همان نصاب دیوارپوش انجام میشود.

نمونه هایی از اجرای دیوارپوش طرح آجر

برای اطلاع از قیمت و نحوه ی نصب دیوارپوش دکوراتیو با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/322

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:14

نمونه پروژه قبل و بعد از نصب سقف کاذب

یکی از تخصص های شرکت آذران پلاست رسا؛ سقف کاذب میباشد. برای نصب سقف کاذب باید تخصص و همچنین تجربه کاری بالایی داشت تا از نتیجه ی کار راضی بود. شرکت آذران پلاست رسا از جمله شرکت های دکوراسیون داخلی است که تخصص و تجربه ی بالایی برای نصب سقف کاذب در محیط های مختلف حتی در ارتفاع بالا را دارا میباشد. در ادامه شما میتوانید قبل و بعد از اجرای سقف کاذب و دیوارپوش در دکوراسیون داخلی ویلا واقع در فشم را مشاهده مینمایید.

سقف کاذب پی وی سی طرح چوب

سقف کاذب پی وی سی روکشدار؛ طرح چوب یکی از پرطرفدارترین روکشهای پانل pvc مخصوصا برای دکوراسیون داخلی ویلا میباشد. این طرح بدلیل اینکه حالتی روستایی و طبیعی را به محیط میبخشد برای خانه های ییلاقی یکی از بهترین انتخاب ها محسوب میشود. برای اینکه بخواهید خانه و ویلای خود را طراحی و اجرا نمایید باید چند مرحله را پشت سر بگذارید:

  1. مراجعه به یک شرکت دکوراسیون داخلی
  2. مشاوره با طراح و درخواست طرح سه بعدی
  3. انتخاب متریال ها ی مناسب با طراحی
  4. اجرای آن متریال ها بر اساس طرحی که داشته اید

قبل و بعد از اجرای نصب سقف کاذب

سقف کاذب از طرفندهای دکوراسیون داخلی است که در مدت زمان بسیار کوتاه تمامی نواقص مربوط به ساختمان را پوشش میدهد. به طور مثال همانطور که در عکس زیر مشاهده میفرمایید ساختمان خام را با حداقل هزینه و زمان توانسته ایم به زیباترین حالت ممکن برای یک خانه ی ییلاقی تزئین نماییم.

قبل از طراحی و اجرای سقف کاذب و دیوارپوش

بعد از طراحی و اجرای سقف کاذب و دیوارپوش

اگر شما نیز میخواهید ویلا و یا خانه ی خود را بدین صورت با هزینه ی پایین در کمترین زمان ممکن تعمیر و تزئین نمایید با شماره ی 71731-021 تماس حاصل نمایید تا طراحان ما شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

همچنین شما میتوانید به آدرس تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/98

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:15